fbpx

Triciclu electric Cargo 500 cu prelată față-spate și 3 roți off road (P7/P16)

8.905 lei TVA inclus 8.405 lei TVA inclus

În prezent, acest produs nu este în stoc și este indisponibil.

În prezent, acest produs nu este în stoc și este indisponibil.

Triciclu electric Cargo 500 neomologat, un trocarici cu prelată și 3 roți off road

Gabarit tricilu L=2900 mm
l=1070 mm
H=1800 mm
Dimensiune benă L=1450 mm
l=930 mm
Viteza maximă 25 km/h limitat
45km/h
Autonomie TIP A – 40 km
TIP B – 60 km
Tip acumulatori TIP A-60V/20AH
TIP B-60V/45AH
Încărcare acumulatori 8 – 10 h
Greutate triciclu TIP A – 180 kg
TIP B – 210 kg
Greutate maximă admisă
(cu șofer de 75 kg și încărcătură)
500 kg

Trocarici: triciclu electric Cargo 500 cu prelată față-spate, schelet metalic și 3 roți off road

*Acest produs nu vine insotit de CIV sau certificat EEC.

Ce este acest trocarici, adică triciclul electric Cargo 500 cu prelată față-spate și 3 roți off road?

Acest trocarici, adică triciclul electric Cargo 500 cu prelată față-spate este un vehicul pe trei roți OFF ROAD. Este echipat cu benă basculabilă dotată cu telescop de basculare, ajutat manual. Acest triciclu este potrivit pentru utilizări precum gospodărie, agricultură, depozite de materiale de construcții, sere, solare, hale și multe altele. Capacitatea de încărcare maximă este de 500 kg (incluzând șoferul). Nu are emisii de carbon. La comandă, triciclul poate fi vopsit într-una din culorile RAL disponibile AICI.

Cargo 500, un trocarici pe 3 roți off road, ușor de manevrat

Acest trocarici, adică triciclul electric cu prelată față-spate și 3 roți off-road Cargo 500 este potrivit pentru transportul fructelor și legumelor din livadă sau grădină sau pentru a te mișca ușor printre rafturile din hale. Acesta are o lățime redusă de 108 cm, și o lungime de 290 cm, inclusiv bena, și poate fi manevrat cu ușurință prin locurile greu accesibile. Bena poate fi basculată manual, avand o lungime de 145 cm și o lățime de 93 cm .
Vehiculul electric cu prelată față-spate și 3 roți off-road Cargo 500 este manevrabil și ușor, potrivit pentru utilizarea în locuri unde roțile tractoarelor ar lăsa urme adânci. Greutatea sa redusă de aproximativ 180 kg (Tip A) sau 210 kg (Tip B) il face ideal pentru utilizări în care se dorește evitarea deteriorării terenului. Această configurație de triciclu include roți off road. Roțile off road au mărimea de 80/100-12. Dar avem și un triciclu cu prelată, care NU include roți offroad (click AICI). Cu triciclul Cargo 500, puteți urca rampe cu o înclinare de până la 18°.
Triciclul electric cu prelată față-spate și 3 roți off-road Cargo 500 este apreciat de agricultori pentru capacitatea sa de manevrare ușoară prin pomi și pe potecile dintre solarii, precum și pentru transportul materialelor în interiorul halelor. Este considerat mai ușor de condus decât o motocicletă, deoarece nu este necesar să se mențină echilibrul precum în cazul unei motociclete, datorită numărului de roți.

Triciclul Cargo 500 cu prelată și roți off road nu se conduce pe drumurile publice

Triciclul electric Cargo 500 cu prelată față-spate este un vehicul neomologat, proiectat pentru utilizări interne, gospodărești și agricole. Din fabrică, este echipat cu un limitator de viteză care limitează viteza la 25 km/h.

Fiind neomologat, nu aveți voie să conduceți Triciclul Cargo 500 cu prelată față-spate pe drumurile publice. Puteți să conduceți triciclul Cargo 500 doar pe drumuri forestiere, agricole, pe câmp etc. Chiar dacă dețineți permisul de conducere, nu aveți voie să conduceți triciclul Cargo 500 cu prelată față-spate pe drumurile publice.

  • Avem și o variantă omologată a triciclului acesta, dar fără accesorii, anume Triciclul Cargo 500 EEC (click aici), care se poate conduce pe drumurile publice, cu permis de conducere.
Dacă doriți, puteți renunța la limitatorul de viteză al acestui trocarici Cargo 500, însă acest lucru va fi pe propria răspundere. Documentele care vor fi furnizate vor reflecta această decizie. Fără limitatorul de viteză, triciclul Cargo 500 poate atinge viteza de 45 km/h. Nu se percepe nicio taxă pentru demontarea limitatorului de viteză la momentul plasării și confirmării comenzii.
Însă, ulterior confirmării comenzii, dacă vă răzgândiți și doriți montarea sau demontarea limitatorului de viteză, vom deduce costurile pentru deplasarea service-ului mobil și manoperă. Pentru deplasarea service-ului mobil este necesară o programare în prealabil.

Baterie bună pentru gospodari

Încărcarea acumulatorilor se face la o priză standard, de 230 V. Folosirea unui limitator de viteză pe triciclul Cargo 500 cu prelată față-spate și 3 roți off road crește autonomia și durata de viață a bateriei. Deși utilizarea și încărcarea triciclului pot părea intuitive, VĂ RUGĂM să nu o faceți înainte de a citi manualul de utilizare. Pentru creșterea duratei de viață a bateriei (acumulatorului), este foarte important să fie respectat ciclul de încărcare. Mai este important și să fie folosită treapta de forță atunci când triciclul are încărcătură sau este urcata o panta. Fără respectarea manualului de utilizare a triciclului, durata de viață a bateriei scade CONSIDERABIL! Un triciclu Cargo 500 are montați 5 acumulatori de același tip. Când i s-a terminat durata de viață, bateria poate fi schimbată contra cost, în fabrica noastră. Bateria este fixă, nu poate fi scoasă decât de specialiștii noștri. Triciclul Cargo 500 cu prelată este dotat cu una din următoarele variante de baterie (acumulator):

  • Tip A: 60V/20AH
  • Tip B: 60V/45AH

Pentru activități gospodărești clienții ne-au spus că bateria 60V/20AH (Tip A) este suficientă. Cu bateria 60V/20AH, triciclul Cargo 500 are o autonomie de până la 40 km și se reîncarcă în 8 ore. Pentru activități agricole sau utilizarea intensa in cadrul depozitelor (halelor), bateria 60V/45AH (Tip B) este alegerea potrivită. Cu această baterie, acest trocarici Cargo 500 are o autonomie de până la 60 km și se reîncarcă în 10 ore. Dacă ulterior confirmării comenzii vă răzgândiți în privința acumulatorului și doriți celălalt tip, schimbul se face contra cost, cu programare în prealabil la service-ul mobil.

Treapta de forță a triciclului

Triciclul Cargo 500 cu prelată față-spate și 3 roți off road este echipat cu un motor de 1000W, cu tehnologie brushless (DC fără perii) și este montat direct pe diferențialul cu reductor, transmisia fiind realizată prin intermediul punții spate.
Când aveți încărcătură în benă sau urcați o pantă, chiar dacă este fără încărcătură, e necesară folosirea treptei de forță, acționarea acesteia realizându-se foarte ușor, de la o manetă situată în dreapta triciclului! Frâna pe roata din față este acționată hidraulic, fiind pe disc, iar frânele din spate sunt pe tambur, cu acționare mecanică.

Date tehnice

Gabarit tricilu L=2900 mm l=1070 mm h=1800 mm
Dimensiune benă L=1450 mm l=930 mm
Viteza maximă 25 km/h limitat 45km/h
Autonomie TIP A – 40 km TIP B – 60 km
Tip acumulatori TIP A – 60V/20AH TIP B – 60V/45AH
Cantitate acumulatori 5 buc.
Încărcare acumulatori 8 – 10 h
Greutate triciclu TIPA – 180 kg TIP B – 210 kg
Greutate maximă admisă (cu șofer de 75 kg și încărcătură) 500 kg
Tip motor DC fără perii
Putere motor 1000 W
Sistem frânare Față – tambur Spate – tambur
Dimensiune roți 80/100-12
Treaptă forță NOUĂ
Transmisie Diferențial spate
Benă basculabilă Manual
Unghi urcare <18 Grade
Panou fotovoltaic CONFIGURAȚIA NU CONȚINE PANOU FOTOVOLTAIC
Cabină față CONFIGURAȚIA NU CONȚINE CABINĂ FAȚĂ
Prelată cu schelet metalic CONFIGURAȚIA INCLUDE PRELATĂ FAȚĂ-SPATE
Se pot monta roți off road CONFIGURAȚIA INCLUDE ROȚI OFF ROAD