Dacă dorești să faci retur, folosește formularul de AICI.

Dacă dorești să consulți harta costurilor de transport pe județe, o găsești jos, la finalul textului.

Livrarea produselor 

1.1. Termene de livrare:

Notă:  Înregistrarea comenzii nu reprezintă si confirmarea acesteia. După preluarea comenzii, aceasta va fi procesată de către operatorii noștri în vederea confirmării si stabilirii detaliilor de livrare. 

Termenele de livrare sunt între 7 și 10 zile de la recepția comenzii complete. Veţi  fi anuntat telefonic în momentul plecării comenzii din depozitul nostru. Dacă doriți ca livrarea să se facă la o anumită dată, vă rugăm să ne indicați acest lucru în momentul transmiterii comenzii dvs.

1.2. Transport si livrări: 
Transportul şi livrarea comenzilor se efectuează prin curierat rapid  sau prin flota proprie, de luni până vineri. iar costurile transportului (comanda și retur) vor fi suportate de către client. Transportul se achită pentru fiecare produs livrat în parte.

Pentru piese de schimb veți fi informat cu privire la prețul de livrare prin telefon sau e-mail după procesarea comenzii dumneavoastră.

1.3. Returnarea produselor:  
În calitate de consumator, aveți dreptul de a ne  notifica în scris că renunțați la achiziția produsului/produselor la adresa de e-mail:  office@moveeco.ro sau prin web-site (formularul RMA). Aveţi dreptul de a vă retrage din prezentul contract, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile, începând cu data primirii produsului/produselor. Produsul/Produsele trebuie să nu prezinte nici o urmă de deteriorare sau uzură, să fie în perfectă stare de funcţionare și să fie însoţite de toate documentele cu care au fost livrate. Distrugerea, deteriorarea sau disfuncţionalitatea produsului atrage imposibilitatea returnării produselor, iar Move Eco SRL nu poate fi făcută răspunzătoare.
Returnarea produselor se va face pe cheltuiala cumpărătorului, care poate opta pentru orice tip de serviciu de transport.

 

DE REȚINUT: Rambursarea contravalorii produselor returnate se va face doar după verificarea și confirmarea de către vânzător a stării produselor, a prezenței tuturor documentelor care au însoțit produsul, în maxim de 30 de zile de la data înregistrării retur-ului. Orice astfel de cerere/notificare referitoare la retur se va transmite obligatoriu la adresa de email office@moveeco.ro.

 

În cazul în care clientul solicită în scris, iar produsul este conform, Move Eco SRL va putea înlocui produsele returnate cu alte produse. În acest caz costurile returului sunt suportate de către consumator.

1.4. Vă informam că eventualele reclamații privind deficienţele estetice ale produselor, vor fi luate in considerare şi vor fi analizate doar dacă acestea se reclamă în primele 48 ore de la momentul recepției produsului.

1.5. Modalitățile de plata pentru finalizarea unei comenzi online sunt : numerar la livrare, online cu card bancar, ordin de plată. În cazul în care optați pentru plata online cu card bancar, vă informam că înregistrarea plății nu garantează confirmarea si livrarea comenzii. În cazul în care comanda nu este confirmată (termenul pentru procesarea comenzii este de 72h) suma de bani plătită va fi restituită în contul dumneavoastră în cel mai scurt timp.

1.6. Garanția produselor 
Termenul de garanție este cel specificat în certificatul de garanţie care însoţeşte produsul. Vă rugăm să păstrați factura de achiziție, certificatul de garanție și manualul de utilizare pentru eventuale reclamații privind lipsa de conformitate a produsului. Pentru orice reclamație, vă rugăm să ne trimiteți o sesizare în scris. În cazul neconformității produsului, consumatorul are dreptul de a solicita repararea produsului, înlocuirea acestuia sau, după caz, restituirea contravalorii aferente produsului. În cazul unei reclamații, vânzătorul poate repara produsul, înlocui cu unul identic sau, dacă acesta nu este disponibil în stoc, cu un alt produs, cu posibilitatea plății sau restituirii unei diferențe de preț. Dacă vânzătorul constată că produsul nu poate fi reparat, va proceda la înlocuirea acestuia. În cazul în care produsul nu este disponibil iar consumatorul nu dorește înlocuirea produsului defect cu un alt produs, vânzătorul  va rambursa consumatorului contravaloarea produsului, în termen de maxim 15 zile calendaristice de la data primirii reclamației scrise și a produsului care prezintă deficienţă.

Deteriorările produselor care nu au fost aduse la cunoștința vânzătorului în momentul recepționării produsului de către consumator, în vederea acordării garanției, nu sunt acoperite de garanție. Intervențiile neautorizate asupra produsului, nerespectarea instrucțiunilor precum și utilizarea acestuia în alte condiții decât cele pentru care a fost conceput conduce la anularea garanției.

5.7. În perioada sărbătorilor de Paşte, de iarna, a evenimentului Black Friday, precum şi pe toată durata altor campanii ale companiei, procesarea unei comenzi precum şi livrarea acesteia poate dura între 15-20  zile lucrătoare.

5.8 Move Eco nu răspunde de nicio pierdere, costuri, procese, pretenții, cheltuieli sau alte răspunderi, în cazul in care acestea sunt cauzate direct de nerespectarea Termenilor si condițiilor.